Sider

fredag den 17. februar 2012

ferietid

Solen skinner virkelig ubarmhjertigt ind i stuen og afslører meget beskidte vinduer - men jeg er fuld af fortrøstning, for jeg har ferie. En helt uge med fridage, gode planer og frem for alt, mulighed for at komme lidt ned i gear.
Her i stuen nyder jeg også mit nye fine maleri, som jeg har købt af Trine Schultz. Jeg har haft  kig på hendes billeder i flere år - og nu har jeg altså købt et. Hun maler simpelthen så skønt - helt fint og alligevel med masser af power.

mit nye billede

- og tulipaner fra min søde søster...

2 kommentarer:

  1. Dit billede er super flot, det lyder jo også bare som en helt igennem fantastisk uge : )

    SvarSlet
  2. Dejligt billede! :)

    Jeg er lige så vild med reolsystemet nedenunder!

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)