Sider

lørdag den 11. februar 2012

fast forward

Spolede lige lynhurtigt hen over den mørke tid - ingen energi= ingen blog. Savner blogland, den daglige hyldest til hverdagen, idéer og opskrifter, netværk og smil. Jeg har hængepartier tilbage fra efteråret - samler op, samler sammen og deler ud.
Denne lørdag startede med at den lille niece lå i min armhule og sang en lille stille sang for sin bamse. En helt god start på dagen... En bunke legeaftaler er overstået, nu er familien placeret rundt i huset ved diverse teknologiske vidundere og jeg blogger .... uhm og drikker varm kakao.
et par grene - nu med blade


pip fra loppemarked - vase fra Oldemors gemmer

foråret dyrkes

5 kommentarer:

  1. hej mette og tak for din kommentar hos mig. jeg har jo blandt andet brugt noget af dit fine stof til mit tæppe:) hav en god aften!

    SvarSlet
  2. Jeg havde godt tænkt over, hvor du var. Velkommen tilbage :-)

    SvarSlet
  3. Jamen Mette altså, du er der endnu! velkommen tilbage. godt at høre fra dig igen:-)
    KH Christina

    SvarSlet
  4. Dejligt at se liv på din skønne blog igen :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :)